Cuti-Cuti Jogjakarta Indonesia (Last Part)

Assalamualaikum..

hahahahaha... last serius weh!!

Sapa- sapa nak p Jogjakarta ni boleh whatsapp 
Mas Andie +62 856 2935 101 or boleh search instagram http://wwwinstagram.com/jeep_andieska okey. Servis terbaik, sampai hampa rasa 1 day mesti kena repeat!

Ole-ole boleh la cari kain batik. Aku rasa kain batik kat sini corak dia memang Kraton Style. Cantik, tapi aku tak minat sangat. Aku lebih suka yang up to date sikit, colour-colour sikit, not brown sangat. Kalau nak beli kain batik jawa style punya corak cantik. Macam kemeja batik kat sini cantik-cantik. Harga dari murah sampai mahal, boleh pilih ikut kemampuan sendiri. Boleh pakai hari khamis.

Kat sini pun katanya ada jual bag kulit. Tapi aku tak beli la, sebab tak dak dalam list aku.

Yang paling best bagi aku setiap tempat tu memang cantik la. Sebab tu tagline Indonesia "Wonderful Indonesia". Especilly Pantai Timang. Superb!!

Bali pun salah satu tempat yang cantik. Ish, aku rasa muka bumi Allah ni, mana tak cantikkan? Semua cantik. ;) (Jawapan selamat, harharharhar)

Gumuk Pasir

Candi Borobudur

Kalikuning

Candi Ijo

Paling penting, terima kasih banyak-banyak untuk gang #ftchingu, tanpa mereka mungkin tak sampai ke Kota Yogyakarta ni. Terima kasih untuk semua gambaq-gambaq yang superb! Sampai aku pening la pilih gambaq. Aku dengan rakusnya pilih gambaq-gambaq yang owesome hampa bubuh dalam blog aku yang tak seberapa ni. ;)

Boleh klik link kat bawah kalau ada yang belum baca.


Kalau malas nak baca boleh layan video baikkk punyaaa ni.


Babai Kota Jogjakarta!!


Nota kaki: Aku nak update apa ye pas ni, hmmm

No comments:

Post a Comment